Tema: Re: neturėjo bobutė problemų....
Autorius: Exo
Data: 2018-03-06 09:44:33
Istorijos tęsinys dar keistesnis, perjungiau ant durniaus xbox'ą į
paprastą HDMI (ne ARC-CEC), o jis vis tiek veikia taip kaip
priklauso.... karočia aš pasimečiau. Ar čia mano LG firmwaro updeitą
padarė ir dabar visi hdmi yra arc-cec, ar xbox'as ant tiek gudras, kad
jam nx to arc-cec nereikia..... Trumpai tariant, dabar aš išspręndžiau
visas savo problemas ir viskas veikia puikiai ir nieks neužknisa, bet
dabar pasidarė baisiai įdomu kodėl....

Exo