Tema: Re: Xiaomi mi box - nepavyko
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-15 22:51:23
Nelabai eina jį nupirkti, nes žiūriu Anglijoje daugiausia out of stock.
Reikia paieškoti. Pagalvosiu. Aš Kodi nesinaudoju, tik IPTV ir youtube,
man gerai ir Mi box, tik mano IPTV kartais per vakarą du - tris -
keturis kartus atsijungia, reikia iš naujo paleisti programą. Užklausiau
IPTV tiekėjo, ar jo portalas eis per MAG 322. Jei eis nusipirksiu, nes
ir man per MAG geriau žiūrėti, tik kad 254 jau lėtas labai ir su trūkumais.