Tema: Re: Xiaomi mi box - nepavyko
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-03 16:31:51
Aš įdiegiau naujausią versiją ką radau - 1560. Nėjo, lūžinėjo youtube, o
dabar įdiegiau 1028 versiją - senesnę, na lyg ir susitvarkė vaizdelis,
youtube be trukdžių, Prog TV irgi normaliai sukasi, kaip ir šeštam
Androide. Galvoju dabar, ar man verta vėl grįžti į šeštą Androidą?
Septintame CEC veikia, išjungus Mi box išsijungia ir televizorius, o
įjungus įsijungia televizorius. Gal neverta triesti ir atstatinėti atgal
į šeštą Androidą?