Tema: Re: Xiaomi mi box - nepavyko
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-02 16:52:24
Žinau, šitą aš ir perskaičiau prieš rašydamas čia žinutę. Aš galiu
padaryti factory reset ir nunešti čia už kokius 20 svarų parduoti
sendaikčių parduotuvėje. Jis veikia, bet įdiegus HD videobox ir Prog TV
kažko užsiožiuoja ir su youtube kažką suknisa. Reikės pažiūrėti, ar
ProgTV, ar HD videobox youtube sugadina, nes du kartus įdiegiau tas abi
programas vienu metu, bandysiu po vieną įdiegti ir žiūrėsiu kur sliekai.
Man to HD videobox kaip ir nereikia, filmų nežiūriu visiškai, o Prog TV
iptv pasižiūriu vakarais. Daugiausia laisvalaikio prie youtube praleidžiu.