Tema: Re: 4k telikas popigei
Autorius: bat0nas
Data: 2017-11-14 20:49:01
Na tai palyginimo rezultatai:

- raiškos plika akimi beveik nesimato. Matosi, kad fullhd gal vos vos
blur, o 4K - mažiau blur. Bet turbūt tik todėl. kad žinau, jog lyginu 4K
vs FHD. Skirtumas - nėra kosminis.

- FHD filmas šviesesnis, ženkliai ženkliai daugiau saturacijos spalvose,
veidai raudoni nuo šiltumo.

- 4K HDR tamsiau, spalvų beveik nerasta, vaizdas kontrastingesnis,
tačiau per tą tamsumą ir šiek tiek nupilkinimą (o ne saturation kaip
FHD) sunku įtikėti, kad tas vaizdas patinka.

Toks bendras įspūdis maždaugL: lyg 4K yra movie mode, o FHD - ant TV
įjungtas dinaminis mode.

Šiaip reiktų imti 4K originalą ir iš to originalo iškeptą FHD. Nes mano
palyginimas įtariu niekinis dėl šaltinių skirtumo.

Šiaip 4K HDR Youtube filmukai atrodo pasakiškai. Bet tie filmukai -
reklaminiai arba TV demo filmukai.