Tema: Re: 4k telikas popigei
Autorius: Lapinas
Data: 2017-11-14 20:20:03
Biški susimėčiau ir pajamau 55HL15W69 už 541,81
http://www.hitachi-tv.cz/download.aspx?dontparse=true&FileID=10730
tipo kontrastas geresnis, nes serija aukštesnė.
O ką per SAT žiūri? Nes pas man yra bliūdas, ir spark, bet aš tik kartais,
kai liga paūmėja, parefrešinu, kad rodytų šarą ir vėl pamirštu.