Tema: Re: 4k telikas popigei
Autorius: bat0nas
Data: 2017-11-13 17:41:23
Išsiaiškinau savo modelio galimybes ir..

Yra prasmė pirkti UHD ir pasidomėti pasirinkto modelio HDR galimybėmis
(ir ar apskritai jo reikia).

1) Nes pačiuose pigiausiuose modeliuose (o mano atveju toks ir yra) HDR
turinys atrodo prasčiau nei SDR.

Žr: HDR performance
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-samsung-ku6400-4k-tv-review

2) Jeigu TV bus naudojamas žaidimams, įsitikinti, kad HDR veiks su
Gaming mode arba kad neGaming mode input lag'as yra priimtinas.

Mano atveju - HDR galimas tik Movie mode su dideliu lag'u.
Gerai, kad su tuo TV nežaidžiu.