Tema: Re: Pjero: apie WebOs
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-08-02 10:23:39
2017-07-22 15:18, news reader rašė:
> Telikas isijungia greitai, HDMI CEC veikia, vidinis grotuvas rodo viska
> tvarkingai is DLNA iskaitant ir 3D bei h265, subtitru kalbos, garso
> takelio pasirinkimai viskas ciki.

Vidinio media plejerio tema prikabinu du screenshotus. Audio takelio
keitimas Panasonic ir LG. Panasonic meniu screenshote pasiekiamas dviem
pultelio mygtukų paspaudimais. LG pasiekiamas devyniais(!) paspaudimais.
Taip, Panasonic meniu dizainas atrodo outdated, bet usability tai net
nepalyginamas...

> Vienintelis dalykas kuris mane realiai sunervino, rimtai slyksciai
> sunervino, tai kad negalima programu is skirtingu saltiniu (pvz. dvb-t
> ir dvb-s) susideti kanalu i viena sarasa. Galima naudoti "My
> programmes", bet ten tik 8 kanalai berods telpa. Cia pas mane,
> naujesniame webos tai galbut isspresta.

Pabandžiau vakar. WebOS 3.0 neišspręsta. Programų sąrašę gali būti tik
programos iš vieno šaltinio.