Tema: Re: Pjero: apie WebOs
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-07-24 10:09:28
2017-07-24 09:56, Exo rašė:
> Gaidys tiek firefox, tiek webos, esmė tik tame jog webos yra palaikoma,
> todėl turi naujausius netfix ir youtube appsus ir tvarkingai dirba su
> telefonu, daugiau iš tų visų OS'ų nafik nieko nereikia...

Nu tai ir Panasius lyg dar nebankrutavęs, jų Firefox irgi palaikomas.
Ir, pasikartosiu, mano 2012 metų Panasiuje Youtube bei Netflix kuo
puikiausiai veikia, tad dėl to palaikymo aš mažiausiai pautus suku.

O dėl WebOs as tiesiog stebiuosi ko ten taip visi garuoja. Nes aš
visiškai nepamačiau dėl ko ten galima būtų garuoti.