Tema: Re: Pjero: apie WebOs
Autorius: news reader
Data: 2017-07-22 15:18:03
Mano telikas 2015 metu tai as naujausio webos negaunu, todel featuru
setas ribotas. Betkuriuo atveju tikrai galima kenteti. Tik browseris
vartosi letokai. Skaityti delfi ar pan nekiltu mintis. Dar app store
irgi ne is greituju. Jeigu imti appsus tai kaip kuris. Daugiausia
naudoju youtube. Jam priekaistu neturiu absoliuciai jokiu. Net reklamu
beveik nerodo.

Telikas isijungia greitai, HDMI CEC veikia, vidinis grotuvas rodo viska
tvarkingai is DLNA iskaitant ir 3D bei h265, subtitru kalbos, garso
takelio pasirinkimai viskas ciki. Is telefono streaminti galima. TV
laidas isirasineju i USB-HDD, galima uzscheduliniti ir isjungti TV.
Jokiu luzinejimu ar striginejimu nebuvo. Tiesa pora sykiu per 2 metus
buvo nusiresetine vaizdo profiliai i defaultus (verta uzsirasyti kur ant
lapelio ar pasidaryti backup).

Dazniausiai reikia pasiswitchinti tarp livetv, smartshare, youtube,
netflix ar forkplayer. Na, ne akimirksniu, bet ir nenervina tikrai. Kas
gerai pvz kad isjungus tv ir vel ijungus bus iskarto rodomas livetv.
Labai prognozuojama viskas.

OS updeitai instaliuojasi panasiai kaip pas apple, netgi greiciau.

Vienintelis dalykas kuris mane realiai sunervino, rimtai slyksciai
sunervino, tai kad negalima programu is skirtingu saltiniu (pvz. dvb-t
ir dvb-s) susideti kanalu i viena sarasa. Galima naudoti "My
programmes", bet ten tik 8 kanalai berods telpa. Cia pas mane,
naujesniame webos tai galbut isspresta.

Na dar diseqc 1.1 galetu palaikyti, bet tai issprendziama pakeiciant i
diseqc 1.2. Netgi diablowifi bandziau. Veikia.