Tema: Re: Nauji metai prasid?jo
Autorius: Kesha
Data: 2017-01-16 10:40:50

> Nu, ką, panasonikui sveikinimai atėjus į protą ir atsisakius kurviškumo :)
> Tai bent bus galima review paskaityti, nes iki šiol bet koks OLED review
> skaitymas baigdavosi ties eilute "Super Duper Curved screen" :]

Dėl tų kurvų telikuose, tai aną sekmadienį, dėl atsiradusio poreikio
užmuštį laiką, teko pasibastytį po topo centrą, tai nuo tų lenktų
telikų net nežinau kaip apibūdinti tą jausmą...  jei trumpai, tai
nežinau kas turėtų atsitikt, kad toks atsirastų pas mane namie... man
net sweet spote žiūrint jie besina, nes smegenys primena kaip atrodo
truputį šone nuo to... net išėjus iš topo centro poto akys turėjo
apsiprasti prie nelenkto pasaulio :)