Tema: Re: Nauji metai prasidėjo
Autorius: g1E
Data: 2017-01-06 14:18:39
apie Panasonic nieks šiam forume net nešnekėtų, jei ne vienas
propagandistas...

On 2017-01-06 13:44, fenix@w wrote:
> man ne oled, man Panasonic teliko uz samsiaus+50 eur kaina plz. gali
> skambuciu ir varpeliu nebut, nes dabar galiu ipirkt tik lg ir samsiu.

Nors bendrai paėmus tai Panasius labai smarkiai prašovė su savo Smart
platforma. Jau ir prieš metus-du matėsi, kad developeriai ignoruoja
Firefox OS TV, o vat dabar jau ir Mozilla palaidojo Firefox OS... Tai
jokių perspektyvų šioje srityje. Panasių pirkti nebent tuo atveju, jei
tiesiog nebūtų analogų pas kitus. Bet jų pilna...