Tema: Re: Nauji metai prasidėjo
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-06 18:47:29
On 2017-01-06 17:53, budulis vulgaris wrote:
> Man tai visada labai savotiškai atrodo visų tų gamintojų norai nuolat
> didinti pardavimus.

Absoliučiai normalus bet kurio rinkos dalyvio noras.

Visi rinkos dalyviai kovoja dėl kuo didesnės "pyrago" dalies nuolatinio
paties "pyrago" dydžio kitimo sąlygomis. Visiems dalyviams svarbiausia
nukonkuruoti artimiausią konkurentą esamoje rinkoje, antras tikslas -
plėstis į kitas rinkas arba tikėtis esamos rinkos augimo. T.y. jei pati
rinka "krenta", tai dažniausiai tai ne sumažina konkurenciją, o kaip tik
ją dar padidina, nes aršiausia kova verda dėl mažėjančio "pyrago".

> Negi jie negirdėjo apie rinkos prisisotinimą?

Rinkos prisotinimas įvertinamas, aišku, jei vadyba gerai dirba, bet tai
ne kiek nesumažiną norų atsiriekti pas konkurentus papildomą torto gabalą :)