Tema: Re: 3D
Autorius: Nerijus
Data: 2016-11-22 15:44:13
On 2016-11-17 08:35 AM, budulis vulgaris wrote:

> Normalūs žmonės dar ir pertekliškai necituoja. O jei jau cituoja laiške
> visą prieš tai buvusią trydą, tai jau geriau tegul viršuje rašo kaip
> Vytenis, nei apačioje kaip tu.

	Specialiai taip padareu. Kad paklodziu palikinetojai turetu darbo
jieshkodami mano posto tarp savo paklodziu. Tikriausiai man nepavyko.

	Bet ziurau fleimas kilo, kaip kokiu 90'tuju viduryje.
	Niekas pasaulyje nesikeicia, nors jau 20 metu parejo.
	Vis dar problemos su koduotem, citavimais, paklodziu palikimu.

	Ech nostalgija.

	N. M.