Tema: Re: TEO visgi uzkodavo viasat ?
Autorius: Diamondas
Data: 2016-10-28 08:07:33
Tai tame ir bajeris, kad jie parašo tai TV kur pranešimai meniu, bet tem
būna kelias dienas ir jei nepamatei atete, manoteo.lt prisijunges ir
pranešimus jei žiūrėsi ten ilgiau matosi, bet irgi mat reikia jungtis ir
ieškot. Man labiausiai patiko gauti popierinį laikraštuką kas mėnesį su
whats new ir t.t., ok baigėsi popieriausi laiškai - siųskit kartą į mėnėsį
su laišku kur apie suformuotą sąskaitą whtas new pas jus toj galoj, mat ne
jiems patogiau į tv rodyt, kad tipo jie parodė, o tu būk malonus sugaudyk,
kada :) O apie kokias naujas featuras pats kaip Nerijus moksliniu metodu
tyrinėk kai jie atsinaujina kantora vadinasi :((