Tema: Re: TEO visgi uzkodavo viasat ?
Autorius: Exx
Data: 2016-10-27 15:51:23
On 2016.10.27 15:45, Diamondas wrote:
> Kiekvienam savo aisku - as megstu ziureti patogiai ant sofkes isitaises,
> monitorius ar kompas su teliku ir t.t. jau tik papildomas vargas ir siaip
> praeitas etapas IMHO :)

tu nesuprask neteisingai, as asmeniškai irgi for fun pažaidžiu inete tik
pažaidžiu, vistik įdomu kas ten vyksta ir ką turi chebryte, ką daro,
kaip, bet jei rimtai reikia sportą žiūrėti - tai tik per palydovą
žiūriu. Tačiau Viasat tarp jų nėra, nes ten tai baisiai prastos kokybės
kanalai, mano kuklia nuomone. Jei atvirai, tai net tie patys kanalai,
bet jau per rusų ar lenkų palydovą rodomi - tikrai geresnės kokybės.