Tema: Re: TEO visgi uzkodavo viasat ?
Autorius: Exx
Data: 2016-10-27 15:32:18
kai nori free - taikaisi. As tai žiuriu ant monitoriaus :) O jei labai
noriu ant teliko, nebėda, hdmi kabelį nuo laptopo į teliką ir yra. Bet
dažniausiai užtenka moniko, nes bent jau šito viasat kokybė ant didelio
teliko vistiek baisiai baisiai nedžiugina. Taip, norint žiūrėti iš ineto
for free acestream'o reikės būtinai į kompą.

aš jei noriu ko nors geresnės kokybės einu pas vatinukus, ir renku
tokius raktinius žodžius kaip torrent acestream tv savaime aišku ne per
google.lt, o google.ru, pvz

turime iš pasirinkimų

http://tuchkatv.ru/sportivnye/

žiūrėk lygink kokybę, čia daug yra HD kokybės sporto kanalų