Tema: Re: Multikai
Autorius: Vytenis P.
Data: 2016-10-24 10:54:21
Nu tai ir degtukų, druskos atsargų jau niekas nekaupia, mašinų patys
neremontuoja. Tai iš to galima kažkokias toli einančias išvadas daryt?
Dabar iš viso niekas nieko neįrašinėja taip, kaip anksčiau. Bet su
piratavimu tai absoliučiai nesusiję - tam yra kitos priežastys. Iš kur tas
noras savo nuomonę brukt kitiems, kaip vienintelę teisingą?