Tema: Re: Ats.: Multikai
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-10-23 19:18:28
čia tu rimtai? ir tai reiškia piratavimo sumažėjimą? O gal tiesiog
juostų nebeliko? Ir vinilai neaktualūs target auditorijai pasidarė?

Jei kas ir uždarys linkomanijas, tai tikrai ne LATGOS, o prieinamumo
didėjimas. Aš jau irgi tingiu iš torentų muziką siųst, kai už 7€/mėn
spotifajuj jos neišsemiama gausybė