Tema: Re: Ats.: Multikai
Autorius: ROOTS
Data: 2016-10-23 23:40:27
O dabar negalima isirasinet is radijo? Pvz De baudzia ir uz viena nelegaliai
atsisiusta daina. Tai is radijo stoties transliaciju ohoho kiek galima dainu
isirasyt. Tai juk grynas piratavimas.  Tik kazkodel sitas niekam nebeidomu.

"Sniegas"  wrote in message news:nuip88$ki8$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, aš ne apie piratavimo sumažėjimą, bet ar ne akivaizdus piratavimo
pavyzdys, kai oficiali radijo stotis sudaro galimybę nukopijuoti albumą
atvirai. Kiekvieną vakarą buvo tokia laida. Aišku, tai neįrodo piratavimo
sumažėjimo, kad jos dabar nėra, bet tai buvo akivaizdus piratavimo faktas.
Aš manau, kad piratavimą lemia brangumas. Kai galėsime įpirkti tikrai nedaug
liks pirataujančių, o kai neliks pinigų srauto iš pirataujančių Linkomanijos
pačios užlinks, nes neapsimokės išlaikyti.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:nuinsk$k6q$1@trimpas.omnitel.net...

čia tu rimtai? ir tai reiškia piratavimo sumažėjimą? O gal tiesiog
juostų nebeliko? Ir vinilai neaktualūs target auditorijai pasidarė?

Jei kas ir uždarys linkomanijas, tai tikrai ne LATGOS, o prieinamumo
didėjimas. Aš jau irgi tingiu iš torentų muziką siųst, kai už 7€/mėn
spotifajuj jos neišsemiama gausybė