Tema: Ats.: Patarimo dėl televizijos senjorams
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-26 15:57:02
Taip, pas tamsta Vilniuje DVB-T gal ir nestringa, sutinku, bet užmiestyje su
silpnesne antena patikėk kaip stringa. Pas mane dabar DVB-T irgi nestringa,
kai visokiais filtrais apkabinėjau. O shara stringa. Kartais per valandą
penkis kartus, kartais rečiau sustoja ir parodo lentelę Scrambled channel.
Jei reikėtų rinktis vieną iš dviejų rinkčiausi IPTV.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:nsb5gt$dm6$1@trimpas.omnitel.net...

2016-09-26 15:31, Sniegas rašė:
> Parodyk man nestringančią skaitmeninę. DVB-T stringa, shara pas mane
> stringa dar labiau, nei IPTV. TEO išmaniąja nesinaudojau, nežinau, kaip
> ten. Nemokama palydovinė gal rečiausiai stringa, bet kai oras prastas
> kartais visai nesimato.

Nesiseka tau kažkaip gyvenime :)

Man DVB-T nestringa niekad, SAT shara irgi nestringa, o toks oras, kai
SAT nebesimato (žiauriai stiprus lietus arba sniegas) aš esu užsirovęs
porą kartų per metus, sumoje koks pusvalandis.