Tema: Ats.: Patarimo dėl televizijos senjorams
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-26 10:26:38
Viskas gerai su ta IPTV, turiu ir džiaugiuosi, sustoja gal kartą per valandą
sekundei, reikia žinoti, kokius tiekėjus pasirinkti. Aš naudojuosi mymagictv
ir galvoju šaros visai atsisakyti. Tik reikia MAG IPTV STB nusipirkti.

"[mikro]"  parašė naujienų news:ns99ej$iae$1@trimpas.omnitel.net...

a,,, netaip supratau. supratau, kad sviesolaidzio beigi kabeliniu ner. jei
teo yra svisolaidis, tai jamk gala ir tada nx tas viasatas...
nes visokios ip tv tai zinai, pakibo uzluzo, dar koks sudas, uzsipisi
aiskint tevam ka daryt kad veiktu... cia pajungiai ir problam solved. o
atsukimas irgi daiktas geras...

"jalauz"  wrote in message news:ns98rp$i3c$1@trimpas.omnitel.net...

Nu sviesolaidis dar nebuvo pavedes, nebent elektra dingsta :) bet tiesa
su buferinimu del IPTV mane net uzknisa, ir jei kas uzlinkines tai mans
skambines su klausimu kodel neveikia

O kaip tie sharam baram visokie open box veikia? man vistiek palydovines
antenos reikia?