Tema: Re: Patarimo dėl televizijos senjorams
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-26 13:07:03
galiu neegzperto bet savo pareiksti, kad sudu kruva ten. kadangi nesenei
buvo rinktas tam tikriems tikslams telikas, tai buvo daug modeliu
perziureta. o tavo poziuris I gyvenima aiskus. ir multipla ir etc.

"Signalizacija"  wrote in message news:nsareh$5ru$1@trimpas.omnitel.net...

nueik paziurek galesi eGZperto nuomonę pareikšti.
Aš nuėjau paziūrėjau, ir nupirkau kas tiko ir patiko.