Tema: Re: UHF antena vietoje FM?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-14 22:42:38
Aš irgi galvojau apie WiFi radiją. Bet aš turiu radiją, man trūko tik
antenos, o Puerto Rico žinias aš galiu per Androidą paklausyti, tame bėdos
nėra. Pajungiau ChromeCast prie kolonėlių ir groja beveik viską. Tik LRT
radijo negroja. Per Androidą einą, jungiu per ChromeCast, sako stream
nesuderinamas su plejeriu.

"pininfarina"  parašė naujienų news:nrc8pv$c7r$1@trimpas.omnitel.net...

Uosve irgi vaiksciojo po kambarius, gaudydama stotis, pasigailejau ir
nupirkau tokia:
https://www.amazon.de/Dual-5-1-UPnP-Audiostreaming-Senderspeicherung-Batteriebetrieb/dp/B00L8L1M2U
tiesa, radau uz 80 su pristatymu.
Baigesi bedos- klauso belenka, kad ir Puerto Riko zinias :)

"Sniegas"  wrote in message news:nrc6et$bi1$1@trimpas.omnitel.net...

Šiandien iškėliau tokią anteną -
http://www.erksa.lt/Lt/index.php?page=shop.flypage&product_id=531&category_id=cc8cc2e1c218adf968526a3af51ff77d&option=com_phpshop
Su televizine antena baltarusius gerai grojo, ši tik su stiprintuvu
baltarusius ant 68,9 MHz gaudo, bet neina suprasti, ką šneka. Visgi UHF
antena gerokai jautresnė už FM, nors radijas iš Vilniaus ir Kauno pusės
gerai groja ir per FM anteną.

"Lapinas"  parašė naujienų news:nrbbte$u4n$1@trimpas.omnitel.net...

Paskutinį kartą kai buvau Vilniuj tai per tą kanalą MTV rodė. Topuose buvo
"Do the Bartman". Visai nieko dainelė.