Tema: Re: Re:UHF antena vietoje FM?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-08 16:11:41
Pasakok bobutėms pasakas. Arba mažiems vaikams, jei patiklių rasi ir jie
tėvams nesakys, kad tas dėdė saldainį siūlė ir į krūmus vedė.

"Julius"  parašė naujienų news:nqrnd9$rr9$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> Wrote in message:

Pasžiūrėk FM ir UHF dažnių diapozonus ir suprasi. Jei naudosi
toliau ne pagal paskirtį, išdegins radijoj dažnai klausytos
stoties bangą, ir tada klausantis kitos, tyliai girdėsis ana
stotis. O ir birbimas girdimas turėtu būti. Jei ausys jautrios
kaip akys. Tiesa,- ir aliektros daug ims jei atena
neteisinga.