Tema: Re:UHF antena vietoje FM?
Autorius: Julius
Data: 2016-09-08 16:00:26
"Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> Wrote in message:

Pasžiūrėk FM ir UHF dažnių diapozonus ir suprasi. Jei naudosi
 toliau ne pagal paskirtį, išdegins radijoj dažnai klausytos
 stoties bangą, ir tada klausantis kitos, tyliai girdėsis ana
 stotis. O ir birbimas girdimas turėtu būti. Jei ausys jautrios
 kaip akys. Tiesa,- ir aliektros daug ims jei atena
 neteisinga.