Tema: Re: Panasonic VieRa tx-p46g30e
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-08 11:13:34
Na, tu matei, tu žinai, buvai kartu su manim tada kambaryje ir kartu
žiūrėjom plazmą. Dažnai tokių visažinių sutinku internete. Nei buvo, nei
matė, o skiedžia pasakas. Aš rašau apie tai, ką mačiau savo akimis. Mačiau
išdegimus, mačiau mirgėjimus, blausumą, pikseliai idiotiškos formos, kai 4:3
ekranas ištempiamas iki 16:9. Šūdas ta plazma. Todėl ir nebeperka žmonės. Ne
aš vienas taip galvoju.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:nqr2cq$cju$1@trimpas.omnitel.net...

2016-09-07 22:46, Sniegas rašė:
> Prasikrapštyk akis, pilnas internetas išdegusių plazmų nuotraukų. Pats
> savo akimis mačiau, kai pusvalandį pažiūrėjus CNN ir perjungus į kitą
> kanalą dar apie 15 minučių CNN logotipas matėsi. Tik kvailys gali tai
> neigti ir tik kvailiui tai gali patikti.

Visų pirma - nepisik proto tu čia mums. Tam, kad liktų kažkoks image
retention reikia ne pusvalandį, o bent gerą pusdienį ar ilgiau
neužgesinti to logo.

antra - jei per 15 minucių tas logo dingo, tai čia ne joks išdegimas,
nes jei taip, tai tavo akių tinklainė yra visa išdegusi. Jei netiki,
pasižiūrėk į lempą ir užsimerk. Tada bėk LCD akių įsidėti.