Tema: Re: Panasonic VieRa tx-p46g30e
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-07 18:48:24
On 2016-09-07 08:31, Salas wrote:
> Na reiskias man plazmos visai netinka. I parde nuejes, is keliu metru
> galedavau pasakyt kur plazminis telikas, kur ne, vien del mirgejimo.

Tai va būtent kad ir neaišku kas ten toje parduotuvėje su apšvietimu
buvo padaryta. Kai kurios lempos labai paryškina tą mirgėjimą. Tau
galutiniam verdiktui reiktų plazmą pas ką nors namie pažiūrėti prie
normalaus apšvietimo. Ar dar geriau visai be jo. Tada jau žinotum 100%.
Nors dabar gal jau iš šitų žinių naudos nedaug likę...

Anyway, vertinti telikus pagal tai, kaip rodo parduotuvėje, visada
didelė klaida. Ten šaltinis būna neaiškus, rodoma medžiaga skirta
reklamai, o ne vaizdo kokybės vertinimui, apšvietimas tikrai ne toks,
kaip bus namie, vaizdo profilis visada uždėtas ryškiausias ir
spalvingiausias.

Žymiai teisingesnis variantas teliką rinktis pagal specializuotų forumų
ir tinklalapių įvertinimus ir patarimus. O jau regėjimą paskui
priderinsi prie rodomo vaizdo :) Nes kai jau priderinsi, tada tik
suprasi, jog tau gerai patarė.

Gerą vaizdą, skonį ar kvapą reik nuolatos "ragaut" ir lavint juos. Tada
maždaug pradedi suprast, kas yra etalonas ir pradedi pastebėti visus
nukrypimus nuo tam tikros normos (etalono). Kol tokių įgūdžių nėra, tai
hren ten suprasi geras vynas ar blogas, teisingai telikas rodo ar tik
tau vienam jis atrodo nuostabus. Todėl tenka pasikliauti patarimais ir
rekomendacijomis.

Jei tau somelje sako, jog va šitas vynas geras, o anas prastas, dauguma
bent kiek racionaliai mąstančių žmonių paklauso patarimo. O va su
telikais kažkodėl kitaip. Pataria tau visi pirkt vieną, o žmogus nueina
į parduotuvę ir nuperka visai kitą, kuris jam ten gražiausiai tuo metu
rodė :)