Tema: Re: to Icetom (ir ne tik): 60-65'' tv
Autorius: Sniegas
Data: 2016-08-30 14:44:02
Žinau šitą apie siptv. Jie dar buvo įdėję info, kad neatnaujinti į 1460, po
to išėmė. Kai olimpiadą rodė tuo metu buvo info, kad neatnaujinti į 1460,
nes problemos su vaizdu. Bet yra kitas - ne visi IPTV tiekėjau m3u failus
duoda. Aš dabar pasirinkau du tiekėjus - rucolor ir mymagictv, jie veikia
tik su MAG stb.

"B"  parašė naujienų news:nq3qf4$pkc$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane namie visi H samsungai ir jokios problemos nera nei per siptv
nei per iptv grotuvas.

O kas del naujesniu tai pas siptv newsuose rase:

‎2016-08-25
Firmware update on Samsung Tizen TVs (J/JU/JS series)

If you have problems with the application crashing on unstable streams
after the stream goes into "Buffering..." state or throwing "Retrying
1.. Retrying 2.. Retrying 3.." after opening the channel, try updating
your TV's firmware to the latest available version (Menu -> Support ->
Software Update -> Update Now) or use the official update guide.