Tema: Re: to Icetom (ir ne tik): 60-65'' tv
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-08-24 11:46:33
On 08/23/2016 08:41 PM, shadow wrote:

> "Signalizacija"  parašė > Ekrano tipas LCD LED kam tau tas šešėlių
> teatras uz brangiai?
> Arba jamk bile kad butu arba krapstyk $$$ normaliam tv, arba lauk kol
> atpigs http://www.cnet.com/products/lg-55eg9100/#p=lg-55eg9100
>
>    -itariau,kad po plazmos ne uz brangiai su vaizdu gali but keblu. Bet
> sakau,gal pazenge jau technologijos :)
> Del to paties ir islaidaut nera prasmes-vis vien po 2-3 metu jau bus
> moraliskai pasenes.
> Uz gera daikta ir pakrapstyt ne problema. Nors 55' LG oled ir I biudzeta
> isipaiso.
> [...]

Stovi namie butent sitas egzempliorius. Kol kas gausiai dziugina.
Ekranas lenktas labai nedaug, sedint ant fotelio nieks net nepastebi.
Labiausiai dziugina juoda spalva. Sviesumo per akis, dabar brightness
lyg ant 60% nustates ziuriu. 70 jau man per daug spigino i akis.
Minusas, kad neturi 4K, bet realiai tai nelabai ir reikia. Ekranas kaip
pas plazmas tikrai nekaista, manuale raso, kad ~100W turetu imti, bet
nematavau. Kai rinkausi ziurejau ir i LCD su panasiom kainos, tai
vaizdelis ten tikrai prastesnis...