Tema: Re: to Icetom (ir ne tik): 60-65'' tv
Autorius: Sniegas
Data: 2016-08-29 22:25:23
Aš su ta mintim ir pirkau, kad nereikėtų kiekvieną kartą meistro kviesti.
Dabar IPTV eina vos ne idealiai, kai kabeliu sujungiau. Samsungo vidinis
IPTV pleyeris verkia kamputyje, MAG 254 visai kitos galimybės su juo
palyginus.

"Julius"  parašė naujienų news:nq1tsu$2d1$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> Wrote in message:

Nenusimink, - dar porą užspausi ir atsipirks. O gal kas iš
lektrėnų užsimanys paslaugos tai ir navaras gausis.