Tema: Re: Kaip atsisakot 5 distanciniu ir kaip IR spindulys praeina per stikla ir tt..
Autorius: [mikro]
Data: 2016-08-10 21:08:34
o klausyk, hdmi resiveryje ijungus I bilekoki hdmi nepazymeta butinai arc,
ir rankiniu budu nustacius ta inputa, ant tv kad transliuotu per hdmi irgi
garso nera?

"Rauberis"  wrote in message news:nofl9j$d4j$1@trimpas.omnitel.net...

Dar galvojau, kad hdmi laidas netobulas. Nusipirkau Hama firmos high speed
hdmi kabeli su internetu, tipo raso, kad palaiko UHD kokybe, kuri ten laido
versija neraso, nes kiek skaiciau neleidzia rasyti laido versijos, bet
aparaturos aprasyme pazymeta, kad ARC funkcija palaiko kabeliai nuo 1.4a
versijos, kuri kiek atsimenu jau senai rinkoje yra, tad manau tas HAMOS, yra
2.0 kaip minimum, gal ir ne pacio geriausio gamintojo, bet ir ne noname ir
kainavo apie 25eur. Siandien emonoje maciau ir 50eur kainuojancius, bet irgi
high speed, bet kazkaip nekyla ranka tik, kad pabandyt dar 50 isleist..

Rauberis

"[mikro]"  wrote in message news:nofhrv$c4c$1@trimpas.omnitel.net...

papasakok kas gausis.

p.s. gali buti nei to nei to problema. kaip samsas su kitais resiveriais
gali veikt, taip ziurek pionearius su kitais visais tv veiks. tiesiog buna
taip, kad vat tokia kombinacija nifuricina ir viskas. vienzo, realiai cia
kazkuris gamintojas alternatyviai butent su tokia konfiguracija turetu
issimegint ir ieskot kur kas nesusivaiksto.

"Rauberis"  wrote in message news:nofhme$c2o$1@trimpas.omnitel.net...

Samsungas ka tik atsinaujino iki naujausio firmwaro, pioneerius zada
kazkokius updatus ateityje del dolby Atmos palaikymo ir tt... Pasiskambinau
siandien I firma, kur pioneeriu pirkau, tai tie pradzioje aiskinsis, kas
prie ko, gal net pabandysiu kita koki AV resyverio modeli parsinesti I namus
ir pratestuoti. Jei viskas pasileis- Pionieriaus problema, jei nepasileis -
samsungo.

Rauberis

"[mikro]"  wrote in message news:nofhgb$c1e$1@trimpas.omnitel.net...

klausyk, o tv ir resiverio softas naujausias? gal tiek samsas, tiek
pionearius issprende jau sita kliauza. kitas dalykas, nu imk ir parasyk I
pioneariaus supporta, juk cia sustras modelis, tai aprasyk beda, su video
kad ir, manau greit gausi firmwaro updaita ir bus viskas zajabis.

"Rauberis"  wrote in message news:noapv5$ek4$1@trimpas.omnitel.net...

Tai optika isijungt proto nereikia, ta buvo galima daryti ir gudziais 2005m
metais, bet 2016, kai moki uz TV 3000eur net nepagalvoji, kad kazkokios
nesamones islys ir optika teks naudoti vietoj hdmi....

Rauberis

"Dainiushas"  wrote in message news:noalq8$di4$1@trimpas.omnitel.net...

nu man telika su soundbaru irgi viskas gerai, įjungi teliką, soundbaras
įsijungia, išjungi - po kurio laiko užmiega. tiesa, pajungtas per optiką.