Tema: Re: Kaip atsisakot 5 distanciniu ir kaip IR spindulys praeina per stikla ir tt..
Autorius: Rauberis
Data: 2016-08-08 23:05:57
Specialiai ieskojau internete kazko panasaus. Radau vokieciu firma, kuri
gamina aukstos klases TV baldus su imontuojama aparatura. Man buvo svarbu
tureti dizaina ir funkcionaluma - tai yra norejau tureti aukstos kokybes
akustika, kuria butu galima integruoti I balda.

Parodziau vokieciu brezinius baldininkams, pasikvieciau namu kino
instaliacijos sena speca ir jie kartu projektavo. Baldas gavosi su dvigubom
sienelem, taigi kolonelems buvo sukonstruotos atskiros dezes, kurios
istatytos I balda, ant baldo virsaus specialiai pirkau akmens plokste (2
gabalai sujungti per viduri), kad balda prispaustu ir jis nevibruotu.
Akmeninis stalvirsis sveria padoriai. Koloneles aisku uzdengtos remeliais su
juoda medziaga.

Taigi baldas visas kainavo apie 2300 eur, koloneles 2000 eur

Nesigirsiu, bet kai testavom sistema ir paleidom Bocelli koncerta blue ray
kokybes, tai akustikos meistras buvo apsales. Tikrai graziai skamba,
bijojau, kad dureles, uz kuriu yra aparatura vibruos, bet viskas ciki, po du
magnetukus laiko jas gerai.

Taigi , jei bandysit kazka kurt panasaus, baldininku, akustiko kontaktus
duosiu, o pasiklausyt galim ir gyvai

Rauberis

"Deivis"  wrote in message news:no9s8c$3bs$1@trimpas.omnitel.net...

aš irgi foto išsaugojau, nes panašų planuoju prašytis baldininkų
sukurti. Kiek kitos formos žinoma.

budulis vulgaris used his keyboard to write :