Tema: Re: Kaip atsisakot 5 distanciniu ir kaip IR spindulys praeina per stikla ir tt..
Autorius: Rauberis
Data: 2016-08-08 23:39:25
Va vokieciu firma, pagal kurios baldu pavyzdzius gaminausi balda:
http://spectral.eu/en/start.html
Man ziauriai patiko ju baldu dizainas, tai visai kas kita, kaip tarybinio
tipo TV staliukai... Plius labai nenorejau pastatomu koloneliu, nes gero
dizaino ir garso kokybes kainuoja tikrai daugiau nei 2000 eur,

Rauberis

"Deivis"  wrote in message news:no9s8c$3bs$1@trimpas.omnitel.net...

aš irgi foto išsaugojau, nes panašų planuoju prašytis baldininkų
sukurti. Kiek kitos formos žinoma.

budulis vulgaris used his keyboard to write :