Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: MRT
Data: 2016-03-24 20:06:28
> MRT atsakau:
>
> 1. Savo ankstesniame gyvenime naudojausi Pioneer KURO PDP5090 modeliu su
> kolonelemis is sonu,

butasis laikas?

> tada sugalvojau, kad per gerai gyvenu ir nutariau pakeisti gyvenima -
> nuomojamama bute buvo kineskopinis samsungas- ko gero iki 40', kuri dviese
> vos uzneseme I antra auksta...

butasis?

> Dabar uzsinorejau vel geriau gyvent, bet TV isigijima palikau pabaigai, tad
> puse metu filmus ziuriu arba kino teatruose, kas man labai patinka arba ant
> 13'macbook'o.

tai visam tavo name nera TV?..

> Tai manau atsakiau, ka reiskia mano supratimu "ne normalus TV"

suprimityvinus sakyciau "siuo metu nera jokio TV"..

> 2. Laukti dar metus nauju technologiju nebenoriu, o be to ir garso aparatura
> jau paruosta, interjeras prasosi grazios detales ant sienos.

tie teiginiai nebuvo skirti tam, kad itikinti tave, kad ir toliau lik be TV :)

>  Manau, kad 1-2m niekas stebuklingai nepasikeis, nes nelabai ir keiciasi
> pastaruosius 2m,  o vaizdo industrija ir taip min dviem metais atsilieka nuo
> TV galimybiu....

vaizdo industrija net optimistiskai vertinant atsilieka zenkliai daugiau nei "min du metus".
kiek tavo namuose potencialiu TV ziurovu?.. nes tarkim mano bute - du ziurovai, telikai 3.
Tau pigesnis negaletu atitarnauti tuos 2-3.. na 4 metus iki OLED revoliuciju ir kitu kerniu?..

Kiek zinau nusipirkus prabangesni TV, ten kokiems 5+ domejimasis telikais dingsta..
Na juk neitin smagu is kisenes isleisti po tarkim 2kEur kas 3 metus uz telika..