Tema: Re: Del 65' Samsungo TV pirkimo tinkamo laiko
Autorius: Rauberis
Data: 2016-03-24 17:01:15
MRT atsakau:

1. Savo ankstesniame gyvenime naudojausi Pioneer KURO PDP5090 modeliu su
kolonelemis is sonu,
tada sugalvojau, kad per gerai gyvenu ir nutariau pakeisti gyvenima -
nuomojamama bute buvo kineskopinis samsungas- ko gero iki 40', kuri dviese
vos uzneseme I antra auksta...

Dabar uzsinorejau vel geriau gyvent, bet TV isigijima palikau pabaigai, tad
puse metu filmus ziuriu arba kino teatruose, kas man labai patinka arba ant
13'macbook'o.

Tai manau atsakiau, ka reiskia mano supratimu "ne normalus TV"

2. Laukti dar metus nauju technologiju nebenoriu, o be to ir garso aparatura
jau paruosta, interjeras prasosi grazios detales ant sienos.
  Manau, kad 1-2m niekas stebuklingai nepasikeis, nes nelabai ir keiciasi
pastaruosius 2m,  o vaizdo industrija ir taip min dviem metais atsilieka nuo
TV galimybiu....

Rauberis

"MRT"  wrote in message news:nd0trp$dov$1@trimpas.omnitel.net...

> Sveiki. Keli metai isgyvenau be normaliu TV,

kartais net idomu suzinoti, kokie naudojami "ne normalus TV" ..

> <..> bet jau atsirado galimybe, vieta ir laikas isigyti nauja TV.

tas labai gerai, o siaip dar smagiau buna,
kai asmeninis noras/laikas/galimybes pirkti
sutampa su pasiulos/technologijos laiku pirkti.

Pvz. Gal tikrai OLED'ai yra tai, kuo turetum but apdovanotas
uz tai "kad kelis metus isgyvenai be normaliu TV"?..

Mano atveju "keli metai be normalaus TV" susivede i tai, kad
pakankamai didelis nebutinai jau ir labai brangus ir kWh neprisuka.
(tarkim kokias ten 200X-201Ym. finansai ribodavo dydi iki 3X"-4Y")