Tema: Re: suduzo plazma
Autorius: RolF2
Data: 2016-03-10 19:08:11
Ta pacia tema :

Draugelis turi mazu vaiku, pasidovanojo ten kazkoki samsa lcd 55",
 kiek uzeidavau i svecius vis krupciodavau kaip vaikai duodasi
 aplink telika, siaip netaip ikalbejau pakabint ant sienos, kad
 nepasiektu, tai vistiek su kamuoliu pataike i ekrana, nesuduzo,
 bet plemas toj vietoj aiskiai matosi ...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/