Tema: Re: suduzo plazma
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-10 19:06:57
Nu jei yra galimybė, tai tikrai verta apie tai pagalvot. Aš va pamenu, kai
prieš kelis metus baiginėjant buto remontą buvo nupirktas telikas ir
pastatytas porai savaičių ant spintelės, antrą ar trečią rytą pramerkęs akis
pamačiau teliką lėtai svyrantį ekranu į priekį. Matyt su su sąlyga, kad buvo
LCD, išgyveno. Kalta buvo kažkuri iš kačių - šiaip žvėrys spakaini ir
telikas nei iki tol, nei po to nekėlė jokio intereso, bet va vieną kartą
matyt sugalvojo perlipt per viršų...
Beje, pamenu, kad bevartant kadaise Samsungo manualą mačiau opciją kažkokių
troselių, kuriais pastatytas telikas papildomai gali būti tvirtinamas prie
sienos, kaip apsauga nuo virtimo ekranu žemyn.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/