Tema: Re: suduzo plazma
Autorius: Sniegas
Data: 2016-03-10 18:08:46
Man dzin, kas pas tave kambaryje ant sienos kabo. Bet pjautynės tai tikrai
tuoj prasidės.

"qwerty"  parašė naujienų news:nbs0gn$998$1@trimpas.omnitel.net...

Oi blet...
Gerai kad priessventines dienos vakaras ir visi kamsciuose stovi :) O tai
tuoj pjautynes prasidetu, sniegas atejes paaiskintu kad pas tave regejimas
sugedo....

O siaip vienas ir tokiu nemalonesniu dalyku but, jei man taip atsitiktu. tfu
tfu tfu.