Tema: Re: sony 65" FHD vs UHD
Autorius: Julius
Data: 2015-10-07 09:14:20
CodeC <c@c.c> Wrote in message:

Reikėjo jablom nišiolkat kai dar buvo plazmų apyvartoj. Dabar ir
 aš nenežinau ką išsirinkt reikėtu jei GT30 užsilenktu.

Pabandyk pasikuist po intiką. Gal rasi kokį nelikvidą. O gal koks
 mudakas parduoda per skelbimus porą metų patrynęs. Nes samsas
 naujas pasirodė. Nors manau kas turi plazmą, laikys ją iki
 paskutiniosios. Kad į LCD akių negadint.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/