Tema: Re: sony 65" FHD vs UHD
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-01 21:44:15
tai va. siaip HTPC as bet kuriuo atveju tversiu nauja.
bet vien del 4K kisti galinga nauja brangia gpu - biski nx.
taip, reikia hdmi 2.0 kad normaliai 4K parodyt. hdmi 1.4 su 4K dirba
labai ribotai ir shudinai.
jauciu nepirksiu situ nei vieno.
pasiziurejau kaip jie rodo. nepatinka jie man.
demo filmukas graziai atrodo - ir viskas. pajungus kompa nedziugina.
buvo kilus mintis per ryt prasidesiancia akcija aviteloj su -20% paimt
kazkuri, bet apsigalvojau. galit imt kam patinka ir tinka, gal ir
nebloga kaina gaunasi.
vel griztu prie 'pliko monitoriaus' minties. tik kad jie blin kainuoja >
UHD TV :) biski reiks perlipt per save. nes is tikro tas 4K sedint uz
2-3 metru niekuom nesiskiria nuo fhd.