Tema: Re: sony 65" FHD vs UHD
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-01 21:49:15
nu tai fotkes ir per FHD 65" gan ispudingai atrodo.
ir jeigu netyrinesi per metra prilindes, tai tiesiog nematysi jokio
skirtumo tarp fhd ir uhd, nepriklausomai nuo turinio.
t.y. tiesiog perziurai, tai fhd - per akis. jeigu ten 'dirbt', kazka
tyrinet ir gilintis, gal ir butu prasme, bet paprastai tokius dalykus
zmones per mazesnius kokybiskesnius monitorius is mazesnio atstumo daro.
geriausias prikolas tai naujieji 15" laptopai su UHD rezoliucija.