Tema: Re: IPTV žaliems
Autorius: Dovydas
Data: 2015-09-10 08:28:04
pasidomek http://forum.sharambaram.net/index.php?/forum/33-govitv/
daugiau metus jau naudojuosi, kokybiskai veikia ir rodo

"=MS="  parašė naujienų news:msp8e4$c2d$1@trimpas.omnitel.net...

Mane irgi kankina keletas "zaliu" klausimu:

a) bus galimybe ijungti LT kalba vaiku kanalams JIMJAM ir  KIDZONE?
b) nerandu ant greituju kanalu saraso ottclub, ar ten butu lietuviski
kanalai?
c) pas mane ne smart tv (panasonic P42S20) nera lan, wifi ir panasiai, bet
turiu toki MK802 android tv priedeli. Per ta android zaisliuka eis uzkurti
IPTV?