Tema: Re: IPTV þaliems
Autorius: marijonas
Data: 2015-09-09 18:53:41
"=MS=" <mm@mm.lt> Wrote in message:
> Mane irgi kankina keletas "zaliu" klausimu:
>
> a) bus galimybe ijungti LT kalba vaiku kanalams JIMJAM ir  KIDZONE?
> b) nerandu ant greituju kanalu saraso ottclub, ar ten butu lietuviski
> kanalai?
> c) pas mane ne smart tv (panasonic P42S20) nera lan, wifi ir panasiai, bet
> turiu toki MK802 android tv priedeli. Per ta android zaisliuka eis uzkurti
> IPTV?
>

> "Salas" <salas@inbox.lt> wrote in message

Ottclub tik rusu kalba. Dviem kalbom lyg shura rodo. Bet apskritai
 iptv ne be problemu - ziuriu kelias val per savaite ottclub bet
 ir tai uztaikau ant luzimu strigimu, kas gausiai uzpsa
 ipusejus
pvz filmui.
Nori normaliai iptv - pirk teo. Komerciniai piratiniai is bedos.
 Freewariniai tik pasizaidimui.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/