Tema: Ats.: IPTV žaliems
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-08 21:47:09
O EPG yra kai žiūri IPTV? Aš dabar galvoju, ar restauruoti sat anteną, ar
naudotis IPTV. Statybininkai atsuko remontuodami stogą, neprisuko ir vėjas
sulankstė, galvoju naują pirkti/nepirkti?

"Salas"  parašė naujienų news:msmepg$dr$1@trimpas.omnitel.net...

Susidiek programele is Lifestyle kategorijos Smart IPTV
(ja po savaites nusipirkti reikia, kainuoja 5e)

O tada jau turi rinktis koki nors provaideri ir nusipirkti playlista
As naudoju http://www.ottclub.in/
Moku uz valandas.
Kadangi tv ziuriu mazai, tai pervedziau 5e, ir jau 5 men turiu IPTV
televizija 2 telikuose.

Kai nusipirksi playlista, puslapyje http://siptv.eu nurodysi savo teliko
Mac'a ir tau sugeneruoto playlisto adresa.
Perleisi programele ir visi kanalai sukris i Smart IPTV programele.