Tema: Re: Padekit TV pasirinkt
Autorius: Shadowed
Data: 2015-09-07 08:13:10
Su MX Playeriu prasisukau. Dabar uzpisa kitas fyciuras - ar tai automatinis
sviesumas ar kaip ten jis vadinasi, kai esant tamsiam vazdui ekrane
prislopina ir LCD backlighta. Vakar per MXa ziurejau filma, tai nu pizdec,
tai svieseja tai tamseja... Siaip aisku viskas kaip ir pagal taisykles -
tamsesnis vaizdelis patamseja, sviesesnis pasvieseja, bet siaip tai uzpisa,
nes ten filmo kokybe kaip is video kasetes, tai sviesumai ir taip plaukioja,
o cia dar pritemdo... Ir pas MXa neradau kaip ta dalyka isjungt, o per
teliko nustatymus lyg perejau. Bent jau ant TV tokiu dalyku nemaciau akd
darytu. O su Xbox vakar biski padralinau, nu cia nera ka prisiknist. Buvo
niuansas, vis prasydavo 60Hz PAL ijungt, tai vaizdelis toks kaip vandeliu
aplietas buvo, bet pakeiciau Xboxo komponentini I HDMI ir berods nebereikia,
ir vaizdas ryskus.

"Unknown"  parašė naujienų news:msgqgg$r8m$1@trimpas.omnitel.net...

1. Pabandyk susidet naujausia firmware'a (jei buvo ne naujausias
ir jei dar to nesi padares).
https://www.sony.co.uk/support/en/product/KDL-55W805C

Dar gali forumus paskaityt ka chebra raso/kuo skundzias/kokius
sprendimus siulo.
https://www.avforums.com/threads/sony-2015-full-hd-2015-w80-75-70c
..1937303/

2. Pas mane Sony 2014 metu be Android, ir nors TV player'i irgi
turi - kai ka rodo, kai ko - ne (ta prasme parpusta is torrent'u
ir prijungta per USB). Kadangi turiu pries daug metu pirkta WD TV
- per ji ir ziuriu.

Tai "universalus" patarimas - jei noresi ziuret betka kas yra
torrent'uose (3D, BluRay, etc), be gero media player'io vargiai
issiversi.

3. Sony geru ivairiu formatu atkurimu niekad ir negarsejo jau vien
del savo Sony Pictures/Sony Music ir tuo salygoto noro apsisaugot
nuo piratiniu kopiju atkurimo.

Kiek teko skatyt - Samsung telikai tuo aspektu tvarkos zymiai geriau.

Tavo atveju manau problema tikrai ne failo dydis (visai
nedidelis), o formatas, kurio nesugeba "sukramtyt".

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/