Tema: Re: Padekit TV pasirinkt
Autorius: Unknown
Data: 2015-09-06 10:37:52
1. Pabandyk susidet naujausia firmware'a (jei buvo ne naujausias
 ir jei dar to nesi padares).
https://www.sony.co.uk/support/en/product/KDL-55W805C

Dar gali forumus paskaityt ka chebra raso/kuo skundzias/kokius
 sprendimus siulo.
https://www.avforums.com/threads/sony-2015-full-hd-2015-w80-75-70c
..1937303/

2. Pas mane Sony 2014 metu be Android, ir nors TV player'i irgi
 turi - kai ka rodo, kai ko - ne (ta prasme parpusta is torrent'u
 ir prijungta per USB). Kadangi turiu pries daug metu pirkta WD TV
 - per ji ir ziuriu.

Tai "universalus" patarimas - jei noresi ziuret betka kas yra
 torrent'uose (3D, BluRay, etc), be gero media player'io vargiai
 issiversi.

3. Sony geru ivairiu formatu atkurimu niekad ir negarsejo jau vien
 del savo Sony Pictures/Sony Music ir tuo salygoto noro apsisaugot
 nuo piratiniu kopiju atkurimo.

Kiek teko skatyt - Samsung telikai tuo aspektu tvarkos zymiai geriau.

Tavo atveju manau problema tikrai ne failo dydis (visai
 nedidelis), o formatas, kurio nesugeba "sukramtyt".

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/