Tema: Re: Padekit TV pasirinkt
Autorius: mindis
Data: 2015-09-02 10:42:39
On 2015.09.02 10:16, budulis vulgaris wrote:

> Va, va... Pas mane irgi ant sienos TV laikiklis, ir rozetės (maitinimas,
> antena, RJ-45) už teliko nugaros...
>
> Ir kur ten tą plytą dar įkišti? Ant teliko viršaus padėti? ar ant
> kabelio pakabinti po teliku? ZJBs vaizdelis. Nu bet jei kažkada per 10
> metų suges (koks 1% šansas), tai naują plytą pasidėti/pasikabinti bus
> patogu :)
tavo bedos, uztai cia verki del tokios smulkmenos kaip isorinis maistas,
Netinka nepirk, naxui cia per penkis ekranus aiskint koks sonis xujovas,
bo maistas isorej. daug kas per teliko dar kruva technikos laiko ir turi
kur ta plyta pakavot. nereik prisidaryt debilisku interjero sprendimu,
kad paskui telikus pagal tokius niekinius kriterijus reiktu atmetinet,
kai ir rimtensiu per akis.