Tema: Ats.: Kaip paimti DVB srautą?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-08-28 01:58:53
Radau. Nekreipkit dėmesio. Viskas veikia OK.

"Sniegas"  parašė naujienų news:mro4b9$fbl$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū. Padariau, kaip parašei ir veikia. Tik dabar kaip pasirinkti programą
iš to viso srauto iš vieno transponderio? Juk programų daug, o rodo vieną,
nerandu, kaip perjungti.

"rycius"  parašė naujienų news:mrjo50$48o$9@trimpas.omnitel.net...

tai tiesiog ts dumpina.
nurodyk output'a udp, nurodyk kompo ip, porta kad ir 1234, tada vlc
atidarinek udp://kompo_ip:1234 arba udp://@:1234 ir turetu veikti :)