Tema: Ats.: Kaip paimti DVB srautą?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-08-25 21:38:16
Tiuneris pajungtas prie kompiuterio per USB. Tokia nedidelė dėžutė. TBS
5922SE.
CreazyScan programa į failą tvarkingai siunčia vaizdą. Kokį formatą,
nežinau. Failą .ts padaro.

"Vytenis P."  parašė naujienų news:mrh8v9$llh$1@trimpas.omnitel.net...

> Yra DVB-S imtuvas prijungtas prie USB. Yra programa CreazyScan. Ten galima
> su ja transliuoti į tinklą, ką rodo iš palydovo. Taip pat yra galimybė
> įrašyti į failą. Tai va, aš paleidžiu tą programą ir noriu pratestuoti, ar
> matysis srautas. Noriu tame pačiame kompiuteryje ir transliuoti, ir
> matyti. Čia testavimui. Po to pron kanalą pakursiu ir iš abonentų pinigus
> imsiu. Bandžiau su VLC, bet tegaunu juodą ekraną.

Tas tavo DVB-S tiuneris turi turėt savo IP, t.y. būt tinkle su kompiuteriu,
ar smart TV,  į kurį nori transliuot. Tas tiuneris su kokia OS? Kokį
formatą tas CreazyScan transliuoja į tinklą?